23 december 2012

Trådlös telefon Siemens Gigaset SL400

Jag tänkte skriva ett litet kort inlägg om trådlösa telefoner. Jag vet inte hur många år sen sist jag använde en sådan fast telefon. Jag kommer ihåg att farsan och morsan hade en fast telefon hemma när jag bodde där, men den var placerad i vardagsrummet och där var jag nästan aldrig (jag var ju på pojkrummet).
Jag kan tycka att dessa trådlösa telefoner är riktigt smidiga att ha i hemmet då man kan springa runt och prata lite vart man vill. Men om man är som mig (lite ungdomlig) så har man oftast ingen fast telefoni, utan man klarar sig rätt bra bara med en mobiltelefon. Men det finns finns ju självklart dem som använder sig av dessa trådlösa telefoner fortfarande, min mamma med andra ord :)

Jag kanske ska köpa en åt henne. Fast måste nog luska lite med farsan först om den andra börjar bli dålig som dem har. Den trådlösa telefonen på bilden är uttagen 2010 och heter Siemens Gigaset SL400, men den toppar idag de flesta listor på trådlösa telefoner.

Är du ute efter att köpa en trådlös telefon, tittar då närmare på Siemens Gigaset SL400


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar