10 december 2012

Ny trådlös mus till bärbara datorn!


Var på Clas Ohlson igår och skulle handla en adventsljusstake. Det slutade med att jag just köpte en adventsljusstake  men jag kom också ut från butiken med mer än så. Köpte nämligen juletiketter och julsnöre också. Det var det....nää skämt å sido :)
Köpte även en trådlös mus (Minimus Microsoft 3500) också till min bärbara 11,6 " dator. Denna trådlösa datormus kostade 299 kr och jag tänkte att det kanske var lite för dyrt, men jag gick helt och hållet på märke denna gång och det fick bli en Microsoft mus.
Jag gick genast hem och blev självklart som ett litet barn på julafton. Slet upp förpackningen och stoppade i den lilla sändaren i USB uttaget och vips så hade man en trådlös mus till den bärbara datorn också.

Den trådlösa musen är riktigt bra faktiskt, den går att köra direkt på soffan och även på benet. Den har någon ny teknik som dem kallar bluetrack och ja!, den lyser blått och inte rött! :)
Den skall tydligen vara väldigt effektiv på alla sorters ytor, och kanske därför fungerade så bra på mitt ben.
Mycket trevlig liten mus med andra ord, rekommenderas varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar